MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Madde 1- Taraflar

1.1. Satıcı

Ünvanı: Reyhan Pastanesi Tuncay Reyhan ve Ortakları, Adresi: M.bey cad. No: 24 Alsancak/ Konak

Telefon: +90 232 700 1965

E-mail: kurumsal@reyhan.com.tr;alsancak@reyhan.com.tr

Reyhan Dağıtım tic. Aş.
Adresi: Cengiz Topel cd No: 16/ A Bostanlı/ Karşıyaka / İzmir

Telefon: +90 232 700 1965

E-mail: kurumsal@reyhan.com.tr;bostanli@reyhan.com.tr

1.2. Alıcı
Adı – soyadı/TC.No
Adresi 
Telefon
E-mail 

Madde 2- Konu

Sözleşme’nin konusu, Satıcının, Alıcı’ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

3. Sözleşme’nin Kurulması

3.1. Alıcı, Sözleşme’yi̇ okuduğunu, anladığını, haklarının ve yükümlülükleri̇ni̇n bi̇li̇nci̇nde olduğunu kabul eder. Alıcı, sözleşme kapsamında yer alan i̇şlemleri̇n kendi̇ menfaati̇ne uygun olduğu konusunda tam bi̇r kanaate vardığını ve tüm şartlara kendi̇ özgür i̇radesi̇ i̇le kabul eder.

3.2. Satıcı ve Alıcı, sözleşmeni̇n hükümleri̇ni̇n haksiz şart sayılabi̇lecek bi̇r özelli̇k taşımadığını, menfaatler dengesi̇ bakımından bi̇r haksizlik olmadığını kabul eder.   

4. Sözleşme Konusu Ürün Bi̇lgi̇leri̇

Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı,  satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir. Satıcı tarafından kampanya düzenlenmiş ise ilgili ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz. Kampanya tarihine kadar geçerlidir. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

Sözleşme konusu mal ya da hizmetin tüm vergiler dâhil satış fiyatı aşağıda gösterilmiştir.

 Ürün /Ürünler:  Online satış sitesin de yer alan Ürün Kategorisindeki ürün çeşitleridir.
Ürünün miktarı  online satış  sitesinde adet/ Porsiyon/ Kg.. olarak belirtilmiştir.
Toplam Satış Bedeli : Beher ürün fiyatı ile sipariş edilen ürün miktarı çarpanı ile  ₺ olarak tespit edilir.
Ödeme Şekli : PAYTR ödeme sistemi üzerinden banka havalesi ile yapılacaktır.
Teslim Edilecek Kişi : Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen kişidir.
Telefon numarası :   Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen iletişim numarasıdır..
Teslim Edilecek Adres :  Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen lokasyon adresidir.
Fatura Edilecek Kişi/Kurum :  Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen fatura bilgileridir.
Fatura Adresi :   Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen fatura adresidir.
Vergi Dairesi :   Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen vergi dairesi bilgileridir.
Vergi Sicil Numarası : Online satış sitesinde ilgili bölümde belirtilen vergi sicil  bilgileridir.

Ürün Teslimat Süreleri

İzmir merkez adreslerine   Ürünlerin teslimatı  seçtiğiniz tarih ve (varsa)  saat aralığı içerisinde gerçekleştirilecektir. Saat aralığı belirtilmeyen siparişlerde 2 saat içerisinde teslimat yapılır.

İzmir merkez adresleri dışında Gün içerisinde (saat) 13.00’a kadar oluşturulan siparişler aynı gün kargoya verilir. (saat) 13.00 dan sonra oluşturulan siparişler bir sonraki gün kargoya verilir. Kargoya verilen ürünlerin teslimat süreleri tatil günlerine, şehir ve ilçeye göre   değişiklik gösterebilir. Kargo tercihi şirketimiz tarafından yapılmaktadır.

Ürünlerin teslimatında Kargo şirketinden kaynaklanacak gecikme ve sorunlardan şirketimiz mesul değildir.

İzmir merkez teslimat ücretleri Online satış sitesinde  belirtilen Lokasyonlara uygulanan ücretlerdir.

İzmir merkez adresleri dışında Kargo Ücreti : Teslimat sırasında Kargo şirketinin belirlediği ve talep ettiği ücrettir.

5. Genel Hükümler

5.1. Alıcı, Madde 4’te belirtilen Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.2. Sözleşme konusu ürün, yasal Alıcı’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak adres bilgileri bölümünde   açıklanan süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Online satış sitesinde bilgilerin ve siparişin usulüne uygun ve eksiksiz verilmesi şartıyla Satıcı ürünü süresinde teslim etmezse tüketici işbu Sözleşmeyi feshedebilir. Sözleşme’nin feshi durumunda, Satıcı, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde tüketiciye ilgili mevzuat uyarınca belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

5.3. Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz. 

5.4. Satıcı, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz,  Online satış sitesinde yer alan ürün çeşitleri içerisinden verilen  siparişe uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur. Haklı bir sebebe dayanmak şartıyla Satıcı, Sözleşme ’den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan yerine getiremezse Online satış sitesindeki bilgiler aracılığıyla Alıcının onayını alarak eşit kalite ve fiyatta mal veya hizmet tedarik edebilir.

5.5. Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu Sözleşme’nin elektronik ortamda teyit edilmesi ve Sözleşme konusu siparişin bedelinin ödenmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.6. Satıcı sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hallerde durumu öğrendiği tarihten itibaren  derhal  Alıcı’ya durumu yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmekle yükümlüdür. Bu durumda Satıcı teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (on dört) gün içerisinde Alıcı’ya iade eder.

5.7. Satıcı, malın Alıcı ya da Alıcı’nın taşıyıcı dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur.

5.8. Alıcı’nın Satıcının belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan Satıcı sorumlu değildir.

5.9. Satıcı tarafından sunulan hizmet perakende satış kapsamında tüketiciye yöneliktir; Satıcı, Alıcı’nın yeniden satış amacı bulunduğundan şüphe etmesi halinde işbu Sözleşme kurulmuş olsa dahi siparişi iptal etme ve ürünleri teslim etmeme hakkını saklı tutar.

5.10. Sözleşme konusu ürün, her bir ürün için Alıcı’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde   açıklanan süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, Satıcı tarafından bizzat ve/ veya Satıcının anlaşmalı olduğu kargo firması tarafından teslim edilir. Satıcı sattığı ürünleri teslim adresine göre bizzat ve/ veya  kargo firmaları aracılığı ile Alıcı’ya göndermekte ve teslim ettirmektedir. Genel olarak aksi belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) Alıcı’ya aittir. Satıcı satış anında yürüttüğü ve internet sitesinde şartlarını ilan ettiği kampanyaların sonucuna bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını Alıcı’ya yansıtmayabilir.

6. Cayma Hakkı

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri uyarınca;

6.1. Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Ancak tüketici, işbu Sözleşme’nin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir.

Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

  • Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
  • Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
  • Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

6.2.  Tüketicinin cayma hakkı;

  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin,
  • Çabuk bozulabilen veya ürün ambalajlarında önerilen tüketim tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin,
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan malların teslimine ilişkin,
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin,
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirdiği ifasına başlanan hizmetlere ve
  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin ,

sözleşmelere uygulanmaz.

6.3.  Tüketicinin cayma hakkını kullanması halinde satıcı veya sağlayıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren en geç 14 (on dört) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve tüketiciyi borç altına sokan kıymetli evrak ve benzeri her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeksizin iade etmekle yükümlüdür.

6.4.  Tüketici cayma içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olmayacaktır.

6.5.  Tüketici, cayma hakkını kullandığında satıcının  belirlediği taşıyıcı aracılığıyla malı geri gönderir ise, iadeye ilişkin masrafları ödemekle sorumlu tutulamayacaktır.

6.6.  Tüketici, satıcının malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimden itibaren 24 saat içerisinde  malı satıcıya geri göndermek zorundadır.

6.7.  Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesinin 1. fıkrasının a bendinde de belirtildiği üzere kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde tüketicilerin cayma hakkı bulunmamaktadır.

https://reyhan.com.tr adresi üzerindeki “Size Özel Ürünler” başlığı altında yer alan kişiye özel ürünleri Yönetmelik’in 15. maddesinin 1.fıkrasının a bendi uyarınca kişiye özel hazırlanıldığından müşterilerimizin cayma hakkı bulunmamaktadır. Ayrıca kişiye özel ürünlerin siparişleri müşterilerimize özel hazırlanıldığından sipariş verildikten ve ürünler hazırlık aşamasına geçildikten sonra müşterimizin siparişlerini iptal etme, değiştirme ve/veya cayma hakları bulunmamaktadır.

7. Delil Anlaşması Ve Yetkili Mahkeme

7.1. Bu Sözleşme‘den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Satıcı kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dâhil) kesin delil oluşturur. Taraflar, Sözleşme’nin uygulanmasından ve yorumundan doğan ihtilaflarda mevzuat çerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde İzmir Tüketici Hakem Heyetleri aşan durumlarda İzmir Tüketici Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olacağını kabul etmiştir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda Alıcı işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. …/…/…

Bu sözleşme metni Reyhan markasına mahsustur, kopyalanamaz.

M
E
N
Ü
Önerileriniz İçin
Reyhan Online Hizmetinizde! Online Mağazaya Özel Sepette %5 İndirim! Mağazaya Git >